چرا سامانه مودیان مالیاتی آوش

توسعه راهکار آوش سامانه مودیان مالیاتی

سامانه مودیان مالیاتی آوش

توسعه راهکار آوش سامانه مودیان مالیاتی

مزیت های رقابتی سامانه مودیانی مالیاتی آوش:

سامانه مودیان مالیاتی آوش دارای مزیت های بسیاری است که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  • سادگی در استفاده
  • منحصر به فرد در پشتیبانی
  • پیشرو در ارائه خدمات حرفه ای
  • آشنا به مقررات مالیاتی
  • راه های ارسال متفاوت
  • روش های متفاوت ارسال فاکتور
  • صفر تا صد با آوش
سادگی در استفاده

با توجه به بیش از سه دهه تجربه در نرم افزارهای امور مالی و اداری، ما روش هایی را ابداع کرده ایم تا کاربران با کمترین نیاز به آموزش، بیشترین کارایی را داشته باشند. 

در سامانه ارسال فاکتور مودیان آوش نیز ما بر اساس همین روش نوآورانه، کاربر حداکثر با پنج کلیک موس فاکتور خود را به سامانه دارایی ارسال کرده و جواب آن را نیز گرفته است.

منحصر به فرد در پشتیبانی

آوش خود را عضوی از کارمندان هر مجموعه همکار خود می داند. بنابراین نمی تواند معطلی و یا ناراحتی همکار نزدیک خود را ببیند. ما در تمامی مراحل همراه شما می دانیم و در تمامی ساعاتی که شما به ما نیاز داشته باشید همراه شمابوده و خواهیم بود.

یکی از شناسه های ما نزد مشتریانمان همین خصیصه همراهی بصورت 52*24*7 است. با ما همیشه به روز خوواهید بود.

پیشرو در ارائه خدمات حرفه ای

از اولین روزهای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی، ما با مشتریان خود، قدم به قدم همراه بوده و هیچگاه آنها را تنها نگذاشتیم. در تمامی اوقات نیز با استفاده از فناوری های نوین سعی در کاهش فشار و استرس ناشی از اجرای این قانون داشته ایم.

در تمامی لحظه ها نیز با توجه به مطالعه، بررسی و پیاده سازی آخرین قوانین و مقررات ارائه خدمات حرفه ای خود را ادامه داده ایم.

آشنا به مقررات مالیاتی

یکی از مشکلاتی که گریبان بسیاری از واحدهای اقتصادی را در زمان اجرای قانون سامانه های فروشگاهی گرفت، عدم هماهنگی در اجرای قانون و ابزار در دسترس آن بود. وزارت دارایی که متولی انجام این امر مهم بود، نتوانست هماهنگی مناسبی را بین سخت افزارها، نرم افزارها و قوانین خود داشته باشید و این مشکلات عدیده ای را برای کاربران و مودیان بوجود آورد.

ما در آوش تمام سعی خود را کردیم تا بتوانیم با استفاده از همان ابزار و مقررات بیشترین کارایی را برای مشتریان خود داشته باشیم.

راه های ارسال متفاوت فاکتور به سامانه دارایی

از آنجایی که با شروع و گسترش مشمولین حوزه قانون سامانه مودیان مالیاتی واحدهای اقتصادی با حجم و اندازه بسیار متفاوتی به این سامانه فراخوانده شدند، ما نیز بر مبنای وچود انواع مختلفی کشتری، تنوع ارسال را سرلوجه کار خود قرار دادیم و هم اینک می توانیم بر اساس روش های زیر ، فکتور ها را به سامانه مودیان مالیاتی دارایی ارسال کرده و جواب آن را دریافت نماییم:

  • ارسال خودکار: این روش تنها با همراهی و استفاده از نرم افزارهای آوش امکان پذیر است. می توان با تنظیم زمان بندی مناسب نسبت به ارسال فاکتورها در زمان های خاص توسط سرور هر واحد اختصاصی از ارسال آن مطمئن شد.
  • ارسال توسط کاربر: این روش نیز با همان شرایط روش قبلی یعنی همراهی سایر نرم افزارهای آوش اما بصورت دستی و در زمان های مورد لزوم و شناسایی توسط کاربر با چند کلیک ساده اتفاق خواهد افتاد.
  • ارسال توسط آوش (سرور ابری): کاربران در این حالت با اسفاده از نرم افزار واسطی به نرم افزار آوش متصل شده ، فاکتورهای خود را ثبت کرده و در بازه های زمانی خاص، عوامل آوش نسبت به ارسال فاکتور آن ها اقدام خواهد کرد.
  • بسته های اکسل مشتری: مشتری هایی که نرم افزار نداشته و تنها می بایست بر اساس قانون فاکتورهای خود را ارسال کنند می توانند فاکتورها را در یک اکسل راهنمای عالی، فاکتور های خود را برای آوش فرستاده تا آوش هم در زمان مقتضی نسبت به ارسال آنها اقدام نماید.
صفر تا صد با آوش

ما همیشه همراه شما هستیم. در تمامی مراحل از ثبب نام تا دریافت پاسخ فاکتورهای ارسال شده از دارایی ما در کنار شما هستیم و درصورت لزوم می توانیم کلیه آن کارها را انجام دهیم

پیمایش به بالا